Een zielig moment…   1 comment

DSCN9286

Op een namiddag vloog een vinkje tegen mijn groot raam en bleef voor dood liggen op mijn terrastegels. Gelukkig kon ik het terug bij bewustzijn brengen en na een tiental minuutjes kon het vogeltje weer wegvliegen

DSCN9297_bewerkt-1

Posted 04/02/2013 by Knipperdeknip in Dieren, natuur, tuin, Vogels

Tagged with , ,

One response to “Een zielig moment…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is goed afgelopen .Ik heb stickers op mijn raam en nu gebeurt het nog zelden maar voor de winter vloog een meesje zich te pletter.Nek gebroken .Het beestje stierf na enkele seconden.Daar werd ik toen ontzettend verdrietig om.

Geef een reactie

